Callcenters
Zakelijke oplossingen voor callcenters!
Voor 1.5 cent naar andere vaste nummers en voor 4.2 cent naar mobiel bellen binnen de EU. (bij hogere volumes tarieven bespreekbaar).
Door onze ruim 15 jaar ervaring is bijna alles mogelijk. Zit de gewenste feature er niet in bouwen we die!
Bij onze callcenter oplossing zit de callcentersoftware ingebouwd net als statistieken en rapporten. Handig want je bespaart op kosten voor externe software.
Een paar callcenter Opties
Onder Callcenter opties verstaan wij. Hotdesking, user rapportages, statistieken over gesprekken, een ingebouwd wallboard met de actieve statistieken per dag, ingebouwde doorverbind software, mogelijkheden tot gesprek coaching, opname van gesprekken, balanceren van users bij gesprekken opnemen, IVR menu’s, meldteksten, terugbel opties, robodialer’s, integratie met veel andere externe software pakketten zoals CRM software, soms tot wel een paar honderd verschillende inkomende nummers. En nog veel meer.
Extra kosten!
Wij hanteren voor onze centrales geen “per user” of “per apparaat” kosten. Er wordt alleen betaald voor het gebruik van de centrale en de belkosten!
*) Zogenoemde premium nummers zijn uitgesloten en zullen apart in rekening gebracht worden.
Callcenter
- Zeer scherpe tarieven
- Te koppelen met andere software
- Heel veel mogelijkheden met inkomende gesprekken
- Meerdere locaties (thuiswerken) en nummers in en uitgaand mogelijk
- Naadloze overstapservice